Shumëllojshmëria dhe përfshirja
Punonjësit tanë janë thelbësorë për suksesin e punës tonë. Synimi ynë është që të zbulojmë, tërheqim dhe të mbajmë kandidatët më të kualifikuar dhe t’iu ofrojmë atyre mundësinë e jetës në karrierë.
Katër cilësi kyçe në punonjësit tonë
Kërkojmë njerëz kureshtarë, të gatshëm për të mësuar, për të ndryshuar mentalitet dhe të etur për t’u përmirësuar. Ndjekim idetë më të mira, kërkojmë dhe japim ide duke patur gjithmonë në fokus opinonet e tyre.
Vende vakante
Specialist i Raportimit dhe Analizës së Rriskut
TITULLI I POZICIONIT Specialist i Raportimit dhe Analizës së Rriskut
DEPARTAMENTI Financës
QËLLIMI I POZICIONIT Siguron krijimin e një mjedisi të ndërgjegjësimit ndaj riskut dhe promovimin e zbutjes së riskut brenda dhe përreth shoqërisë. Siguron që janë marrë masat e duhura për të zvogëluar mundësinë e implikimeve financiare të pafavorshme për shoqërinë, gjithashtu përcakton se si do të monitorohen aktivitetet në vendin e punës për të siguruar se protokollet e menaxhimit të riskut janë duke u ndjekur.
PËRVOJA E KËRKUAR E PUNËS
- Të ketë mbaruar arsimin e lartë në Financë / Kontabilitet ose fusha të tjera të ngjashme (Master shkencor ose Diplomë ekuivalente);
- Të ketë eksperience në menaxhimin e rriskut te Investimeve, të përfituar në institucione financiare apo banka;
- Të ketë njohuri mbi politikat dhe procedurat operacionale, në fushën e Investimeve;
- Të ketë njohuri të sistemeve të kontabilitetit;
- Të ketë eksperiencë pune minimum 5 vjet në këtë fushe, në banka ose në institucionet jo bankare të licencuara nga Banka e Shqipërisë;
- Të ketë certifikatë trajnimesh apo programesh në fushën e rriskut;
TË TJERA
Njohuri të mira të gjuhës angleze
APLIKIMI
Të gjithë të interesuarit, janë të lutur që të dërgojnë CV dhe letër interesi nëpërmjet adresës e-mail: [email protected]
Afati i fundit për aplikim: 07.04.2024.